MALATYA / DARENDE - Mehmet Akif Ersoy İlkokulu

Haberler

Mrt

Filistin konulu resim yarışmasında 4/A sınıfı öğrencimiz Zeynep Nazlı Aydın Malatya 1. oldu.Ödülünü İnönü Üniversitesi Rektörü Ahmet KIZILAY' dan aldı.

Şbt

Öğrencilerimiz sabah derse başlamadan önce güne zinde neşeli bir şekilde başlayabilsinler diye müzik eşliğinde öğretmelerimiz eşliğinde fiziksel aktivite yapıyor,oyunlar oynuyorlar.

Ock

4. sınıf öğretmenleri Derviş Güzel,Ayşe YAĞAN,Yüksel BARAN ve öğrencileri tarafından hazırlanan sergi büyük beğeni topladı.Öğretmen ve öğrencilerimizi tebrik ediyoruz.

2023 2024 Eğitim öğretim yılı 1. dönem sonu karne dağıtım törenimize kaymakamımız Sayın Şeref GÜLYER,İlçe Milli Eğitim Müdürümüz sayın Fevzi İNCE,jandarma komutanımız,Emniyet Müdürümüz,Müftümüz,İlçe Tarım Müdürümüz,İlçe Milli Eğitim Şube Müdürlerimiz katıldılar.Kendilerine şükranlarımızı sunuyoruz.Öğrencilerimize,öğretmenlerimize iyi tatiller diliyoruz.

Sma Tip-1 hastası Zümra Göğebakan için öğrencilerimiz yardım kampanyası düzenledi.

Ock

3/A sınıfı öğretmeni Bedriye VURDEM,3/C sınıfı öğretmeni Hatice BOZOVA ile 4/C Sınıf öğretmeni Yüksel Baran rehberliğinde öğrencilerinin hazırlamış olduğu dönem sonu sergimiz büyük ilgi gördü.

Üç ayların başlaması ile Regaib kandile gelen perşembe günü öğrencilerimizle tüm öğrencilerimize ,komşulara,Milli Eğitim,halk Eğitim,hastane,Müftülük,Emniyet müdürlüğüne ,çarşı esnafına, velilerimize kandil simidi dağıttık.

Eğitimci yazar şair yazar Nilüfer Zontul AKTAŞ' ı okulumuzda misafir ettik.Nilüfer hanım öğrencilerimizle söyleşi yaptı masal anlattı sonra kitaplarını imzaladı kendisine çok teşekkür ediyoruz.Okul Müdürümüz Mehmet KODA Nilüfer Zontul AKTAŞ' a günün anısına plaket ve okulumzun dergisi "Asım ın Nesli" ni hediye etti.

Ock

Mehmet Akif ersoy' u anma programını hazırlayarak İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Salonunda protokol ve davetlilere sunduk.Öğrencilerimizin tiyatro,orotoryo,şiir ve diğer etkinlikleri büyük beğeni ile izlendi.

Ara

Okulumuzda düzenlenen Mevlana Haftası programımızda yer alan semazen  gösterisi büyük ilgi gördü.

Öğrencilerimiz farklı etknliklerle okuma yazma öğreniyor.Yaparak yaşayarak öğrenme en güzel öğrenme yöntemidir.

İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Fevzi İNCE'' yi Okul Müdürümüz Mehmet KODA,öğretmenlerimiz zafer VURDEM,Bedriye VURDEM ve bir grup öğrencimiz ile ziyaret ederek HARÇLIĞIM GAZZE İÇİN etkinliğimizde topladığımız ilçe müftülüğüne teslim ettiğimizin bağışların makbuzunu teslim ettik.Öğrencilerimiz teşekkür eden İlçe Milli Eğitim Müdürümüz zor zmanlarda yardımlaşma ve dayanışmanın çok önemli olduğunu vurguladı.Öğrencilerimiz ile yakından ilgilenen müdürümüze teşekkür ediyoruz.

Ara

Okul Müdürümüz Mehmet KODA öğretmenimiz derviş GÜZEL ve öğrencileri ile Şehit Komser Osman İNAL' ın ailesini ziyarete gittik.Şehit ailelerinin yanındayız maddi manevi olarak kendilerini yalnız hissetmemeleri için ziyaretlerimiz devam edecektir.

Tutum yatırım ve türk malları haftasını kutluyoruz.

Kariyer Günleri kapsamında uzman Doktor hasan SAYGIN ile iki hemşireyi öğrencilerimizle buluşturduk.Mesleklerini tanıttıktan sonra öğrencilerimizin sorularını cevaplayan misafirlerimize çok teşekkür ediyoruz.